Skip to content

Tematyka

Spotkanie edukacyjne-integracyjne „Twoja marka własna w Polsce”

Data

Miejsce

Prowadzący

Koordynator

Patronat

Opis wydarzenia

W sobotę, 18/03 odbyło się spotkanie edukacyjne-integracyjne dla potencjalnych przedsiębiorczyń oraz chętnych do budowania kariery w Polsce, pełne ciekawych aktywności w kontekście rozwoju własnego biznesu.

Event był podzielony na dwie części i odbył się przy wsparciu Fundacja Ukraina oraz finansowana w ramach Konkursu Grantowego „Cześć Dziewczyny!” organizowanego przez Kulczyk Foundation.

Pierwsza cześć – treningowa.

Trening 1: „Marka osobista. Jak zostać ambasadorką własnego kraju w czasie wojny”, Maria Hud (Warszawa/Lwów), marketing i PR menedżerka, aktywistka społeczna i organizatorka wydarzeń kulturowych, ukierunkowanych na wsparcie Ukrainy.

Trening 2: „Instrumenty podołania psychologicznych barier na drodze do pieniędzy i sukcesu”, Yuliya Skopych, kliniczny psycholog i trener w zakresie rozwoju osobistego.

Trening 3: „Przedsiębiorstwo w Polsce – perspektywy i realia, ryzyka oraz wyzwania”, Vladyslav Yeliseyev, specjalista z migracyjnego prawa, przedsiębiorca, który świadczy od ponad 7 lat księgowe oraz prawne usługi dla migrantów pomagając rozwiązywać szeroki spektrum problemów oraz potrzeb Ukraińców w Polsce.

W drugiej części przeszliśmy do konkretów marketingowych – autorskiego programu oraz zajęć praktycznych z Danielem Kotlińskim (Warszawa). Daniel Kotliński jest doświadczonym marketingowym strategiem (Senior Strategy Planner) w agencji Digital Tigers.

Trener procesu projektowania strategii komunikacji. Pracował m.in. dla Runmageddon, Motorola, Kubota, Mokate. W branży marketingowej od 8 lat. Prowadzi podcast o strategii „Prosto do strategii”. Program z marketingu był następny:

I. BUDOWANIE PROFILU KLIENTA DOCELOWEGO: Uzupełnianie matrycy persony Ćwiczenia z pytań do klienta Praca w grupach nad personą mojego (przyszłego) biznesu I

I. STORYTELLING – STRUKTURA TWORZENIA INTERESUJĄCEJ TREŚCI: 6-etapowy proces budowania historii z przykładami Praca w grupach – stworzenie posta na profil (przyszłej) marki w oparciu o storytelling

III. PLANOWANIE DZIAŁAŃ KOMUNIKACYJNYCH – LEJEK MARKETINGOWY: Przykłady różnych typów postów do wykorzystania u siebie Praca w grupach – planowanie harmonogramu publikacji na miesiąc

Przegapiłaś nasze wydarzenie?

Zobacz jak minęły nasze poprzednie spotkania

Administratorem Twoich danych osobowych Fundacji Ukrainka w Polsce z siedzibą w Warszawie (KRS 0001065275). Administrator przetwarza Twoje dane m.in. w celu: prowadzenia marketingu bezpośredniego tzn. w celu marketingu usług oferowanych przez Administratora. Przysługuje Ci prawo do żądania dostępu do Twoich danych, otrzymywania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także jeżeli została udzielona zgoda – do jej wycofania. Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj.