Skip to content

Tematyka

Spotkanie edukacyjne-integracyjne „Twoja marka własna w Polsce”

Data

Miejsce

Prowadzący

Koordynator

Patronat

Opis wydarzenia

W sobotę, 18/03 odbyło się spotkanie edukacyjne-integracyjne dla potencjalnych przedsiębiorczyń oraz chętnych do budowania kariery w Polsce, pełne ciekawych aktywności w kontekście rozwoju własnego biznesu.

Event był podzielony na dwie części i odbył się przy wsparciu Fundacja Ukraina oraz finansowana w ramach Konkursu Grantowego „Cześć Dziewczyny!” organizowanego przez Kulczyk Foundation.

Pierwsza cześć – treningowa.

Trening 1: „Marka osobista. Jak zostać ambasadorką własnego kraju w czasie wojny”, Maria Hud (Warszawa/Lwów), marketing i PR menedżerka, aktywistka społeczna i organizatorka wydarzeń kulturowych, ukierunkowanych na wsparcie Ukrainy.

Trening 2: „Instrumenty podołania psychologicznych barier na drodze do pieniędzy i sukcesu”, Yuliya Skopych, kliniczny psycholog i trener w zakresie rozwoju osobistego.

Trening 3: „Przedsiębiorstwo w Polsce – perspektywy i realia, ryzyka oraz wyzwania”, Vladyslav Yeliseyev, specjalista z migracyjnego prawa, przedsiębiorca, który świadczy od ponad 7 lat księgowe oraz prawne usługi dla migrantów pomagając rozwiązywać szeroki spektrum problemów oraz potrzeb Ukraińców w Polsce.

W drugiej części przeszliśmy do konkretów marketingowych – autorskiego programu oraz zajęć praktycznych z Danielem Kotlińskim (Warszawa). Daniel Kotliński jest doświadczonym marketingowym strategiem (Senior Strategy Planner) w agencji Digital Tigers.

Trener procesu projektowania strategii komunikacji. Pracował m.in. dla Runmageddon, Motorola, Kubota, Mokate. W branży marketingowej od 8 lat. Prowadzi podcast o strategii „Prosto do strategii”. Program z marketingu był następny:

I. BUDOWANIE PROFILU KLIENTA DOCELOWEGO: Uzupełnianie matrycy persony Ćwiczenia z pytań do klienta Praca w grupach nad personą mojego (przyszłego) biznesu I

I. STORYTELLING – STRUKTURA TWORZENIA INTERESUJĄCEJ TREŚCI: 6-etapowy proces budowania historii z przykładami Praca w grupach – stworzenie posta na profil (przyszłej) marki w oparciu o storytelling

III. PLANOWANIE DZIAŁAŃ KOMUNIKACYJNYCH – LEJEK MARKETINGOWY: Przykłady różnych typów postów do wykorzystania u siebie Praca w grupach – planowanie harmonogramu publikacji na miesiąc

Przegapiłaś nasze wydarzenie?

Zobacz jak minęły nasze poprzednie spotkania