Skip to content
Julia-Boguslavska---Kampania-Uniceff-Szacunek-Wdziecznosc-Wspolnota_kwadrat

Źródło:

wroclaw.pl
Kampania UNICEF i miasta Wrocław „Szacunek, wdzięczność, wspólnota”

Udostępnij:

Telegram
WhatsApp
Email
Skype

14 listopada rusza kampania pod hasłem: „Szacunek, wdzięczność, wspólnota”. Jej bohaterkami jest pięć inspirujących kobiet z Ukrainy, które na co dzień mieszkają i pracują w Polsce. Celem kampanii jest budowanie pozytywnych relacji pomiędzy wrocławianami, a mieszkańcami pochodzenia ukraińskiego, którzy z powodu wojny, przybyli do Wrocławia.

Budowanie relacji polsko-ukraińskiej

„Szacunek, wdzięczność, wspólnota” – pod tym hasłem rusza kampania społeczna mająca na celu kształtowanie więzi społecznych pomiędzy Ukraińcami a Polakami oraz pokazanie – jak ważne są  – wzajemny szacunek, dialog i zrozumienie.

Szacuje się, że do Wrocławia po wybuchu wojny przyjechało ponad 100 tysięcy Ukraińców, wielu z nich z zostało i są częścią naszej społeczności.

Kampania stworzona została przez miasto Wrocław a finansowa jest przez Fundusz Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci (UNICEF).

Ideą kampanii jest budowanie i  kształtowanie wspólnoty z narodem ukraińskim. Historie uchodźczyń z Ukrainy pokazują jak istotne było wsparcie wrocławian – szczególnie  podczas pierwszych miesięcy w nowym kraju.

Bohaterkami kampanii jest pięć inspirujących kobiet z Ukrainy, mieszkających w Polsce.

Alla, Ella, Tetiana, Anna i Julia – to pięć Ukrainek, bohaterek kampanii – które przyjechały do Wrocławia tuż po wybuchu wojny, w lutym 2022 roku.

Dzięki kampanii poznamy bliżej historie kobiet, które uciekając przed dramatem wojny musiały opuścić swoją ojczyznę, zostawiając tam swoich mężów i ojców, dotychczasową pracę i dom.

Będą to:

Szacuje się, że do Wrocławia po wybuchu wojny przyjechało ponad 100 tysięcy Ukraińców, wielu z nich zostało i są częścią naszej społeczności.

Administratorem Twoich danych osobowych Fundacji Ukrainka w Polsce z siedzibą w Warszawie (KRS 0001065275). Administrator przetwarza Twoje dane m.in. w celu: prowadzenia marketingu bezpośredniego tzn. w celu marketingu usług oferowanych przez Administratora. Przysługuje Ci prawo do żądania dostępu do Twoich danych, otrzymywania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także jeżeli została udzielona zgoda – do jej wycofania. Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj.