Skip to content

Tematyka

«Komunikacja jak źródło stresu»

Data

Miejsce

Prowadzący

Koordynator

Patronat

Opis wydarzenia

Spotkanie miało charakter żywego warsztaty, w którym poprosiliśmy uczestniczki o nazwanie sytuacji komunikacyjnych, która są dla nich problematyczne. Do wyłonionych sytuacji zaproponowaliśmy adekwatne sposoby radzenia sobie, tak aby w ich wyniku osiągać porozumienie pomimo różnic, stawiać swoje granice, respektować granice innych.

Celem tego jest podjęcie odpowiedzialności za tworzenie wokół siebie dobrego środowiska do otwartej komunikacji.

Na spotkaniu była okazja do uzyskania zbioru „opłacalnych” komunikatów do zastosowania od razu po szkoleniu.

Opieraliśmy się na koncepcji Analizy Transakcyjnej, która traktuje komunikacje jako wymianę transakcji.

Dzięki temu zmieniając komunikaty możemy wpłynąć pozytywnie na relacje bez konieczności zmiany innych ludzi.

Dotknieliśmy również tematu gier psychologicznych, które są niekorzystnymi transakcjami i prowadzą do rozpadu związków i degradacji współpracy w zespołach.

Uczestniczki dowiedzili się jak nie wchodzić w gry, jak je rozpoznawać u siebie i u innych.

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestniczki wzmocnili się w budowaniu lepszych relacji w nowych środowiskach, uzyskali wskazówki do przejęcia odpowiedzialności za rozwój swojego życia zawodowego w trudnych warunkach.

Przegapiłaś nasze wydarzenie?

Zobacz jak minęły nasze poprzednie spotkania