Skip to content

Tematyka

Układanie lejka reklamowego od podstaw

Data

Miejsce

Prowadzący

Koordynator

Patronat

Opis wydarzenia

Spotkanie z cyklu „Marketing Online”, które dotyczyło układania lejka reklamowego od podstaw – czyli w jaki sposób ułożyć komunikację oraz mierniki sukcesu od momentu poznania marki do zakupu.

Przegapiłaś nasze wydarzenie?

Zobacz jak minęły nasze poprzednie spotkania

Administratorem Twoich danych osobowych Fundacji Ukrainka w Polsce z siedzibą w Warszawie (KRS 0001065275). Administrator przetwarza Twoje dane m.in. w celu: prowadzenia marketingu bezpośredniego tzn. w celu marketingu usług oferowanych przez Administratora. Przysługuje Ci prawo do żądania dostępu do Twoich danych, otrzymywania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także jeżeli została udzielona zgoda – do jej wycofania. Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj.