Daniel Kotliński jest niezależnym konsultantem, strategiem marek i komunikacji. Od 8 lat w branży marketingu, gdzie pracował zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Pomaga odkrywać markom ich wyjątkowość i przekładać ją na realizację celów biznesowych. Autor i wydawca newslettera i podcastu „Prosto Do Strategii”. Szkoleniowiec i mentor w zakresie strategii.
Program jest przeznaczony dla osób oferujących usługi, nie produkty (typu ecommerce).
Pomiędzy spotkaniami, uczestnicy dostali zadania polegające na wdrożeniu w praktyce na własnej marce (nawet takiej, którą dopiero planujecie otworzyć).
Program akceleracyjny składał się z 6 spotkań teoretyczno-praktycznych (17H):
- Wstęp do programu. Pozyskiwanie wiedzy o konsumencie i konstruowanie persony – 3h.
- Storytelling – jak wykorzystać wiedzę o personie do stworzenia komunikacji – 3h.
- Twoja oferta – określamy zakres Twoich usług metodą produktyzacji – 3h.
- Strategia marki w pigułce – określamy pozycję i unikatowość marki – 3h.
- Strategia komunikacji w pigułce – jak się promować w social media, o czym mówić i w jakich kanałach – 3h.
- Audyt profili socialmediowych na żywo! – 2h.