Skip to content

Tematyka

Kampania Meta z celem rozpoznawalność

Data

Miejsce

Prowadzący

Koordynator

Patronat

Opis wydarzenia

Spotkanie z cyklu Marketing Online, którego głównym tematem była kampania Meta z celem „rozpoznawalność i zasięg”.

Omawialiśmy następujące zagadnienia:

  • w jakich sytuacjach najlepiej jej używać;
  • jakie zmiany wnosi do ustawień reklamy na poziomie zestawu reklam;
  • jakie elementy mogą wpłynąć na powodzenie kampanii z celem rozpoznawalność.

Przegapiłaś nasze wydarzenie?

Zobacz jak minęły nasze poprzednie spotkania

Administratorem Twoich danych osobowych Fundacji Ukrainka w Polsce z siedzibą w Warszawie (KRS 0001065275). Administrator przetwarza Twoje dane m.in. w celu: prowadzenia marketingu bezpośredniego tzn. w celu marketingu usług oferowanych przez Administratora. Przysługuje Ci prawo do żądania dostępu do Twoich danych, otrzymywania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także jeżeli została udzielona zgoda – do jej wycofania. Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj.