Tematem spotkania były grupy niestandardowych odbiorców – jak ich używać w odniesieniu do lejka reklamowego, w jaki sposób tworzyć grupy remarketingowe i komunikować się z nimi.

Tematem spotkania były grupy niestandardowych odbiorców – jak ich używać w odniesieniu do lejka reklamowego, w jaki sposób tworzyć grupy remarketingowe i komunikować się z nimi.
Administratorem Twoich danych osobowych Fundacji Ukrainka w Polsce z siedzibą w Warszawie (KRS 0001065275). Administrator przetwarza Twoje dane m.in. w celu: prowadzenia marketingu bezpośredniego tzn. w celu marketingu usług oferowanych przez Administratora. Przysługuje Ci prawo do żądania dostępu do Twoich danych, otrzymywania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także jeżeli została udzielona zgoda – do jej wycofania. Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj.