Bezpieczeństwo 360°
Wspieramy Ukrainki w Polsce na drodze do niezależności i sukcesu
Bezpieczeństwo 360°
Wspieramy Ukrainki w Polsce na drodze do niezależności i sukcesu
Fundacja ORLEN
Fundacja ORLEN, założona w 2001 roku przez PKN ORLEN, jest jedną z największych fundacji korporacyjnych w Polsce. Jej misją jest wspieranie lokalnych społeczności, realizacja programów grantowych i stypendialnych oraz promowanie zdrowia i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu zakresowi działań, Fundacja ORLEN odgrywa kluczową rolę w promowaniu odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju w Polsce.
Kurs księgowości
Przygotowanie do rynku pracy
Szkoła biznesu
Kurs dla księgowych
Reaktywacja zawodowa księgowych z Ukrainy
Dzięki darowiźnie Fundacji Orlen realizujemy kurs „Podstawy systemu rachunkowości w Polsce. Reaktywacja zawodowa księgowych z Ukrainy”, który realizujemy razem z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu.
Specjalny program został opracowany przez renomowanych wykładowców Uniwersytetu, który pokrywa takie tematy jak:
- Organizacja rachunkowości
- Koszty i przychody, podatki – PIT,
- Środki pieniężne i rozrachunki,
- Wynagrodzenia,
- Podatki – CIT,
- Rozrachunki, podatki – VAT,
- Materiały i towary, środki trwałe, rozliczenia międzyokresowe kosztów i rezerwy, sprawozdanie finansowe.
Kurs odbędzie się w formie hybrydowej – offline i online w ciągu 3 miesięcy.
Prowadząca kurs
Joanna Koczar
Doktor Ekonomii i absolwentka Zarządzania, Ambasadorka edukacji Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Zobacz fotorelację z kursu


















Warsztaty
Wsparcie Ukrainek w poszukiwaniu pracy i rozwoju kariery w Polsce
Dzięki darowiźnie Fundacji Orlen realizujemy warsztaty „Twoja droga do sukcesu zawodowego" dla Ukrainek w Polsce, które chcą lepiej zrozumieć polski rynek pracy i zwiększyć swoje szanse na sukces zawodowy.
Program warsztatów:
- Zrozumienie rynku pracy i swoich potrzeb – Jak połączyć swoje kompetencje z oczekiwaniami rynku?
- Tworzenie skutecznych dokumentów aplikacyjnych – CV, list motywacyjny, portfolio i ich optymalizacja pod ATS i AI.
- Strategia poszukiwania pracy – Portale, networking, targi pracy i alternatywne metody szukania ofert.
- Budowanie marki osobistej – Jak wyróżnić się na LinkedIn i zarządzać swoim wizerunkiem zawodowym?
- Przekształcanie pomysłów w projekty – Jak skutecznie przekuwać pomysły w konkretne działania?
Prowadząca warsztaty
Anna Yurchenko
Ukrainka z Kijowa, od 8 lat mieszkająca w Polsce.
Magister Zarządzania zasobami ludzkimi w środowisku międzynarodowym, z ponad 7-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze HR. W swojej karierze współpracowała z firmą z listy Fortune 500 oraz z liderem w rankingu najbogatszych marek w biznesie.
Obecnie pełni funkcję HR Generalist, odpowiadając za kompleksowy cykl życia pracownika w organizacji.
Zdobyte doświadczenie wykorzystuje również w inicjatywach edukacyjnych, wspierając osoby, które napotykają trudności związane z realizacją kariery zawodowej, ze szczególnym naciskiem na pomoc Ukrainkom w integracji na polskim rynku pracy.
Zobacz fotorelację z warsztatów





















Szkoła Binzesu
Od strategii do działania - jak zaprojektować swój biznes by miał szansę na sukces
Dzięki darowiźnie Fundacji Orlen realizujemy szkolenie „Od strategii do działania - jak zaprojektować swój biznes by miał szansę na sukces" dla Ukrainek w Polsce, które chcą założyć dzialalność gospodarczą lub chcą skuteczniej zarządzać firmą.
Program 2-dniowego szkolenia obejmuje:
Moduł 1: Fundamenty biznesu – strategia, luka rynkowa, pozycjonowanie, biznes plan
Moduł 2: Strategia marketingowa – marketing mix, konstruowanie oferty opartej o wartości, strategia marki
Moduł 3: Komunikacja marketingowa – budowanie marki, 6 kluczowych elementów komunikacji sprzedażowej, potencjał content marketingu i kanałów społecznościowych
Prowadząca szkolenia
Hanna Trębicka
Ma ponad 17 lat doświadczenia w obszarach marketingu i sprzedaży. Zaczynała przy dużych projektach międzynarodowych Wrocławia, a kontynuowała w konsultingu oraz firmach produkujących własne marki (m.in. markę tołpa).
Większość jej zawodowych wyzwań dotyczyła rozwoju marek na rynkach zagranicznych. Cztery lata spędziła w Azji. Odpowiadała za komunikację, ofertę produktową i strategię eksportową.
Te doświadczenia to fundament jej pracy w charakterze w agencji Halobrands, którą współtworzy.
Specjalizuje się w komunikacji marketingowej , content marketingu i strategiach marki. Najbardziej Interesuje ją neuromarketing, branding i jak wdrażać prosty język do komunikacji marketingowej.
Zobacz fotorelację z warsztatów




























