Program
Zrozumienie przywództwa i rozwój osobisty
Uczestnicy poznają koncepcje przywództwa i odkryją swoje unikalne style przywódcze. Ta podróż obejmuje indywidualne i grupowe mapowanie potencjału, a także osobistą introspekcję, pomagając im lepiej zrozumieć ich mocne i słabe strony oraz tendencje przywódcze.
Wystąpienia publiczne i umiejętności komunikacyjne
Obejmuje to poprawę wystąpień publicznych poprzez sesje treningowe oraz nagrywanie wideo i audio, pomagając uczestnikom poczuć się pewnie w jasnym i przekonującym przedstawianiu pomysłów.
Krytyczne myślenie i rozwiązywanie problemów
Rozwijanie umiejętności krytycznego myślenia i zachęcanie do kreatywności poprzez grupowe burze mózgów, sesje ideacji i korzystanie z narzędzi AI do badań i udoskonalania projektów.
Praca zespołowa i współpraca w ramach projektu
Kładzie nacisk na działania związane z budowaniem zespołu, aby pomóc uczestnikom znaleźć swoje role w zespole. Będą współpracować przy projektach, od generowania pomysłów do ich realizacji, obejmujących prezentację, promocję i ocenę projektu.
Kreatywna produkcja z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i narzędzi cyfrowych
Uczestnicy dowiedzą się, jak używać generatywnych narzędzi sztucznej inteligencji do tworzenia filmów, dźwięków i wizualizacji, a także oprogramowania do edycji, takiego jak CapCut, DaVinci lub Filmora do produkcji wideo. Skupią się również na elementach projektowych, tworząc plakaty, miniatury i inne materiały promocyjne.
Rola prelegentów występujących podczas Szkoły Przywództwa GEN-V polega na przedstawieniu rzeczywistych świadectw różnych ścieżek i form przywództwa na całym świecie oraz w różnych typach organizacji.
Edukacja GEN-V opiera się na interakcji, dlatego uczestnicy zostaną poproszeni o zapoznanie się z informacjami o prelegentach i przygotowanie pytań do gości. Podczas godzinnej sesji prelegent i uczestnicy wezmą udział w interaktywnej dyskusji na temat wszystkich form przywództwa.
Julia Boguslavska
Ukrainka z Donbasu, Polka z Wrocławia, matka dwóch córek, magistre prawa publicznego oraz stosunków międzynarodowych.
Od 2002 r. zdobywała doświadczenie zawodowe przy ONZ w UNAIDS/UNDP w Kijowie, EUBAM w Odessie, a także w innych projektach międzynarodowych. Od 2013 r. jest związana z branżą biznesową we Wrocławiu. W 2016 r. rozpoczęła własną działalność gospodarczą w zakresie marketingu, prowadząc własną agencję Halobrands.pl
Od marca 2022 r. jest twórczynią projektu „Ukrainka w Polsce”, który stał się fundacją. Głównym celem organizacji jest integracja Ukrainek w Polsce w polskie społeczeństwo, rozwój osobisty oraz zawodowy i włączanie Ukrainek w polskie zawodowe i biznesowe środowisko poprzez edukację. Fundacja prowadzi szerokie portfolio warsztatów i treningów związanych z budowaniem własnej marki, otwarciem, legalizacją i rozwojem biznesu w Polsce. Ukrainka w Polsce wspiera również ukraińską młodzież, która razem z odważnymi matkami musiała uciekać od rakiet na zachód, żeby przeżyć.
Lude Reno
Hanna Trębicka
Ma ponad 17 lat doświadczenia w obszarach marketingu i sprzedaży.
Zaczynała przy dużych projektach międzynarodowych Wrocławia, a kontynuowała w konsultingu oraz firmach produkujących własne marki (m.in. markę tołpa).
Większość jej zawodowych wyzwań dotyczyła rozwoju marek na rynkach zagranicznych.
Cztery lata spędziła w Azji. Odpowiadała za komunikację, ofertę produktową i strategię eksportową.
Te doświadczenia to fundament jej pracy w charakterze w agencji halo brand, którą współtworzy.
Specjalizuje się w komunikacji marketingowej , content marketingu i strategiach marki.
Najbardziej Interesuje ją neuromarketing, branding i jak wdrażać prosty język do komunikacji marketingowej.
Aleksandra Kłosińska
Aleksandra pochodzi z Polski i posiada magistra prawa oraz prawa człowieka.
Ma ponad dziesięcioletnie międzynarodowe doświadczenie w sektorze publicznym i prywatnym – w różnych dziedzinach praw człowieka, przeciwdziałania terroryzmowi, zapobiegania i zwalczania brutalnego ekstremizmu, praw cyfrowych i programów humanitarnych.
Aleksandra pracowała dla Delegacji UE przy ONZ, Fundacji Inna Przestrzeń, OBWE, a obecnie pracuje dla Unii Europejskiej
Aleksandra będzie prelegentką w szkole przywództwa GEN V.
Jej zadaniem będzie podzielenie się swoim doświadczeniem z uczestnikami, dając im wgląd w to, jak zostać liderem w dziedzinie praw człowieka, szczególnie w krajach o niestabilnej sytuacji politycznej.
To, co czyni ścieżkę Aleksandry wyjątkową, to fakt, że pracowała nad bardzo wrażliwymi tematami w krajach rozwijających się, takich jak Myanmar, w latach 2013-2015. Kraj ten przeprowadził swoje pierwsze demokratyczne wybory w 2015 roku, zanim rok później powrócił do dyktatury wojskowej.
Kira Sukhoboichenko
Kira Sukhoboichenko (czyt. Suhobojczenko). Prezeska Międzynarodowego Ruchu Latających Plecaczków i fundacji o tej samej nazwie, pomysłodawczyni Święta – Międzynarodowego Dnia Plecaka. Koordynatorka centrum Integracyjno – Adaptacyjnego dla osób z Ukrainy oraz Polski w Warszawie. Zwyciężczyni ogólnopolskiego konkursu “Dzieciaki Startupy”, od tamtego czasu aktywnie działa społecznie, często występuje i angażuje się w liczne inicjatywy.
Dwukrotna mówczyni TEDx podczas TEDx Kids w 2019 roku oraz na TEDx Warsaw Women w 2023 roku. W 2019/20 roku radna Młodzieżowej Dzielnicy Ursynów w Warszawie. Jedna z bohaterek książki Justyny Sucheckiej „Young Power! 30 historii o tym, jak młodzi zmieniają świat” oraz “Pewna TY” Magdaleny Kieferling. W 2021 i 2022 roku znalazła się w artykule “Mistrzynie LinkedIn – 25 kobiet, które warto obserwować” w czasopiśmie “Forbes Women Polska”. Laureatka nagrody im. Janusza Korczaka. Laureatka nagrody “LEADER AMONG LEADERS” w ramach projektu Leadership LAB funkcjonującego przy Katedrze Zarządzania Uniwersytetu SWPS.
Członkini Jury III edycji programu Solve for Tomorrow organizowanego przez Samsung. Zaangażowana w prowadzenie swojego profilu na LinkedIn. Prywatnie uwielbia sushi i muzykę.
Radia El Hennawy
Radia pochodzi z Egiptu. Jest certyfikowaną trenerką i pracowała dla kilku dużych firm, takich jak Cisco, Raya CX i Concentrix.
Radia ukończyła studia z zakresu Business Administration w Modern Academy Maadi w 2015 roku. Swoją karierę rozpoczęła jako sprzedawca w Cisco, jednym ze światowych liderów w branży IT, oprogramowania i sprzętu.
W latach 2015-2022, podczas zdobywania tytułu MBA w Paris ESLSCA Business School, Radia awansowała ze stanowiska sprzedawcy na trenera w kilku firmach, ostatecznie zostając starszym trenerem na poziomie międzynarodowym.
Radia będzie prelegentką w szkole przywództwa GEN V.
Jej zadaniem będzie podzielenie się swoim doświadczeniem z uczestnikami, dając im wgląd w to, jak zostać liderem w świecie korporacji.
To, co czyni jej ścieżkę wyjątkową, to fakt, że Radia została trenerką w bardzo młodym wieku jako kobieta w muzułmańskim i patriarchalnym społeczeństwie.